Thursday, February 12, 2009

Cikgu Sue

Aku seorang guru yang mengajar di sebuah sekolah di daerah temerloh. aku boleh dikatakan seorang yang kuat seks. aku selalu perhatikan guru-guru perempuan yang mengajar satu sekolah denganku. biasanya aku selalu perhatikan ke arah dada dia orang. salah seorang yang menjadi
tarikan aku adalah seorang ustazah. ustazah itu bernama su. ustazah ini tidak memakai tudung yang labuh dan bulat. tetapi dia suka pakai tudung biasa saja. pada pengamatan aku buah dada dia tidaklah sebesar mana tetapi aku dapat lihat dia mempunyai susuk tubuh yang menarik. aku selalu berangan ingin bersetubuh dengannya. angan-angan aku telah menjadi kenyataan yang hari sabtu jam 12 tengahari. pada hari itu aku telah berpeluang untuk mencapaikan cita-cita aku. aku mendapat peluang untuk menolong dia semasa gotong-royong. pada hari itu dia tidak memakai baju kurung. tapi dia hanya pakai baju sepasang dengan seluar. jadi aku dapatlah melihat tubuhnya yang ramping itu.

semasa dia ingin mengambil sesuatu di tempat yang tinggi dia terjatuh. dengan pantas aku telah berjaya menyambutnya daripada terjatuh. aku dan dia telah berpelukan. kesempatan tersebut telah aku laksanakan niatku untuk bersetubuh dengannya. aku memeluknya dengan kemas dan terus aku
halakan kepalaku ke gunungnya yang sederhana besar. dia meronta-ronta, aku dengan rakusnya telah menarik baju yang dipakainya ke atas dan terpandanglah coli yang dipakainya. aku terus merentap colinya dan terus menyonyot gunungnya yang terbentang luas itu. semasa aktivitiku itu aku lihat dia dalam keadaan kuyu. aku terus melaksanakan aktivitiku itu. bila ku lihat dia tidak lagi meronta aku terus menanggalkan seluar dan seluar dalam yang dipakainya itu. wow ku lihat betapa tembamnya memeknya itu. aku terus menjilat memeknya itu. dia mengerang dan mengeliat kesedapan.

kemudiannya dia telah mengejam kerana telah sampai kepuncaknya. dia mengatakan bahawa
suaminya belum pernah menjilat memeknya itu. akulah orang yang pertama. aku sudah tidak tahan lagi dan terus menanggalkan pakaianku. dia melihat anuku dan menyatakan bahawa anuku tidaklah panjang tetapi kepalanya besar berbanding kepala anu suaminya. aku terus melaksanakan aktiviti
yang terakhir dan terus memasukkan anuku ke dalam memeknya. aktiviti sorong dan tarik berlaku dengan rancak sekali. dia menahan kesedapan. dia menyatakan sedikit sakit kerana kepala anuku besar. aku terus melajukan kayuhan dan akhirnya aku aku terus melepaskan benih ke dalam memeknya itu. dia meraung kesedapan. dia menyatakan bahawa dia belum pernah merasai
kenikmatan yang amat sangat ini. dia mengucapkan terima kasih kepada ku kerana
telah memberi kenikmatan yang luar biasa ini. dia menyatakan lagi suaminya tidak pandai belayar berbanding aku. aku mengambil masa selama hampir dua jam bersetubuh dengannya. sebelum kami pulang aku sempat menghisap memeknya buat kali terakhir. oh alangkah nikmatnya bersetubuh dengan ustazah rock itu. aku juga telah berpeluang bersetubuh dengan guru muzik yang
kuat seks di sekolahku itu.

Guru muzik itu bertubuh gempal dan berkulit halus dan licin. orangnya tidaklah berapa tinggi tapi teteknya wow amat menyelerakan. nanti aku ceritakan di episod akan datang tungguuuuuuuu.

14 comments:

  1. untuk cerita melayu lebih banyak kunjungi http://cerita4u.xtgem.com/ menggunakan telefon

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Daftar adalah percuma dan dapat RM3780 sebulan...
    Tonton dan jawab servey…
    Setiap servey yg anda buat akan dibayar USD14..

    CTH:
    1 hari anda jwb 3 servey dan anda dapat USD14x3= USD42
    USD42 x 3 = RM126

    Pendapatan RM126 x 30hari = RM3780/bulan

    jangan lepaskan peluang untuk join AFFILIATE PROGRAM...
    BONUS USD50 bila join..
    percuma utk yg join servey nie dan anda dapat persent dari AFFILIATE PROGRAM..

    NAK RM3780 sebulan? JOIN SEKARANG!!!!

    http://Survey-Faq.com?ref=2534665

    ReplyDelete
  4. ermm perempuan pun ade baca kew novel cam nie ?

    ReplyDelete
  5. http://gainmoneyfast.com/-107922.htm

    ReplyDelete
  6. Hye there..i mamak guy..jika berminat mamak guy pls call or sms me 011-19495089 irfan

    ReplyDelete
  7. Any girls Nak chat dengan i ? Bosan bosan cari peneman ( 0173065391) i wan 25 , Ada Tak yg sudi bagi Saya jilat biji kelentit

    ReplyDelete