Monday, February 9, 2009

Kakak iparku

Kakak Ipar Aku nih student kolej kat KL. Sebelum nih tak pernah lagi fuck ngan pompuan...pernah ler fuck jugak..tapi ngan bapok...biasanya aku cari bapok kat chow kit.Tapi benda yang nak aku citer nih kisah aku fuck ngan pompuan tulen. Bukan bapok. Citer dia camnih, time tuh kira cuti semester...so aku maleh nak balik umah...sebab boring dok kat umah...yerlah..aku nih takder adik beradik x-cept abang aku ajer...tu jer lah yang baru kawin. Kalo tak salah aku,time tuh dia dah kawin lebih kuran 4 bulan kots...kalo silap aku mintak maap ler. Jadi nak dipendekkan citer satu malam aku lepak Bangsar, masa tuh ngan 3 orang member aku.Jadi aku pun pening kepala nak fikir...nak buat apa time cutih nih...so member aku yang sorang nih pun kasi idea..dia kata apa kata kalau pi lepak ss15 sebab diorang ajak aku pegi CC.So aku pun drive ler kancil aku tuh ker ss15.Main punya main sedar2 dah dekat kul 5 dah...orang pun tak ramai..aku pun buat plan..apa kata pi lepak umah abang aku dulu kat sunway...esok aku antar ler dia orang kat komuter sebab member aku tuh sorang budak shah alam lagi sorang budak KL...diaorang set ajer Kita orang lepak japs kedai mamak...sementara nak nunggu kul 6.30..pastuh aku pun drive ler ker umah abang aku. Nasib baik ler dia ada....dalam kul 8.30..dia kata dia nak pi kerja....aku pun masa tuh ngantuks...aku pun suruh ler dia tulong antar member aku 2 orang nih.Dia set ajer.Aku pun tido ler.Sedar2 dah kul 12.30, aku pun bangun walaupun mata aku pedih lagi sebab lapo punya pasal. Aku pi dapur nengok akak ipar aku tengah masak. Segan jugak aku dengan dia, time tuh pun dia pakai baju singlet ajer.Aku pun makan ajer apa yang ada kat dapor sebab nak nunggu nasik masak lambat lagih. Pastuh aku on japs pc, check email...boring plak.. layan website blue plak..tengah dok syok layan...tetiba aku rasa cam ada orang tengah tengok aku..aku pusing blakang..tengok2 akak ipor aku..aku pun gelabah terus disconnect. Aku senyum jer kat dia..pastuh dia sound..'tak sabo2 dah ker?'...aku tak jawab apa2..aku diam ajer...aku off pc...pi lepak tengok tv plak.... Masa nengok tv tuh tetiba akak ipor aku nih tanya, apa perasaan aku kat dia? aku jawab biasa ajer lah...dia cakap aku nih pemalu sangat ngan dia..aku cakap ala..biasa ler tuh..belum kenal orangnya belum tau..so dia pun kata..'meh dok kat sebelah akak'...jangan jadi pemalu ngan pompuan sampai camnih...aku pun pi la dok sebelah dia kat sofa tuh Tetiba dia pegang tangan aku..aku biar ajer..dia pun tanya..'midi nak pegang breast akak daks?' terkejut gaks aku...aku tak berani jawab..mana tau dia saja nak test kang kalo aku pegang tetiba plak kena pelempang...dia pun amik tangan aku..letak kat tetek dia buleh tahan jugak besarnya. Memula aku ramas dari luar ajer pastuh dia suruh aku sendiri bukak baju dia..aku pun bukak ler..siglet dia tuh..time tu dia pakai bra lagih..dia pun bukak kancing bra dia..fuhh..puting merah.. dia guide aku..dia suruh aku isap puting dia..aku pun isap ler sambil meramas tetek dia sebelah kanan..lama gaks aku isap tetek dia sampai dia moan..pastuh dia kata nak isap kote aku...aku pun kasi lah...lama jugak dia isap kote aku...pastuh dia suruh aku jilat puki dia2..aku pun buat macam orang kena pukau plak..ikut cakap dia..selak kain dia...korek2 sambil jilat..air melimpah..habis tergesel2 kat sofa....lama gaks..dia tak tahan..dia suruh aku fuck dia..aku fuck ler dia..memula ketat jugak..lelama ok sebab air dah banyak..licin ler sikit...aku pun enjut..sambil enjut atas sofa tuh aku isap ngan ramas tetek dia puas...lama2 aku tak tahan..aku kata aku nak pancut dia suruh aku cepat2 tarik batang aku kluar...aku pun cabut cepat2...nasib baik..sempat..aku pancut kat bibir pantat dia...abih belendir ngan air mani aku..pastuh dia sengih aja kat aku?pastu aku tanya dia"midi nih pemalu lagi daks?'..dia gelak pastuh dia jawab' midi bukan pemalu...tapi buat2 malu ajer"..pastuh dia suruh aku cleanup...sebab mana ler tau abang aku balik kerja awal ker..habis jer settle semua..aku pun tido2...jaga2 dah dekat2 kul 11 pagi esoknya.

13 comments:

  1. macam palat cerita.....aku pernah bc cerita nie..dlm blog org lain...ko copy ker...hahaha

    ReplyDelete
  2. fuck , ko cerita ngn budak2 ker ? bgi la yg hardcore sikit -__-
    ny ending ntah pape2 ntah . haihh .

    ReplyDelete
  3. kISAH SEKS & DVD XXX WATCH ONLINE LAYARI http://jomlayanxxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. tak best sgt la citer nie...xsempat nak stem pun hehehehe...
    pada yg nak koje, dan xder koje lain tu visit this blog k..
    http://www.jawatankosongdirumah.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ok arh gak... kakak ipar die baek... klaulh kakak ipar aku camtuwh.. mmg aku ___

    ReplyDelete