Monday, February 9, 2009

Skandal sama makcik ku

Penat betul hari ni..tolong2 kat majlis perkahwinan makcik aku yang bongsu..mesti dia tgh 'sronok' dgn hubby dia skarang..hehe..but im sure setiap tujahan pakcik aku..setiap jilatan dan hisapan..mesti makcik aku terkenang malam itu...

rasanya dah 4 tahun berlalu..masa tuh aku form 4..makcik aku 21..dia tinggal kat umah aku sbb dia bekerja kat KL nih..umah teres kecik jek..so..dia pun share la bilik dgn aku..parents aku n makcik aku tak kisah kot..diorang tak risau..n mmg patut diorang tak risau..sbb aku pun jenis yg baik2 jek..its true..but sexual desire aku sgt tinggi..masa tu..hampir setiap hari aku melancap..sambil berfantasikan makcik aku..yang sememangnya berbadan gebu dan mengghairahkan..

sejak hari pertama makcik aku stay kat bilik aku..aku dah mengidam nak at least meraba2 badan dia..i just cant stand her huge boobs..satu malam tuh..time aku nak masuk bilik tido..aku ngk makcik aku dah tertido kat lantai (dia tido kat tilam atas lantai je..cuma ade satu katil bujang..n its mine)..dia cuma pakai baju kemeja yang longgar dan kain batik..but even kemeja yang longgar..kat bahagian buah dada still nampak menonjol..i sense an erection beginning...

since dia dah tido..aku cuba r nak nakal2..aku tanggalkan seluar aku..n saje je diri tepi dia..tayang batang aku..ehehe..cuak gak r if dia terbangun..aku pun sarung kain pelekat..tutup lampu..n panjat katil..tingkap yang terbukak membekalkan cahaya dari luar..membolehkan mata aku menikmati pemandangan yang indah..sambil melayan batang aku...tapi aku tak puas..aku mesti..

perlahan2..aku merangkak turun katil..ke sebelah tilam makcik aku..dgn senyap...agar dia tak terjaga..aku nak merasa tetek dia..aku dah tak tahan..tak boleh hidup dlm fantasi..dan tangan aku kini betul2 diatas bahagian dadanya..bersedia untuk meraba2..cuak jugak aku..but akhirnya aku memberanikan diri..maka hinggaplah tapak tangan kanan aku di buah dada yang aku idamkan sejak dulu lg..

kini aku makin berani..bukan sahaja sentuh..tetapi perlahan2 tangan aku sudah mula meramas2 dan memerah merah..pergh..bayangkan..tetek yang besar dan matang..mmm...makcik aku tido dgn lena..mungkin kerana penat..aku pun makin hilang rasa takut..dan niat awal untuk meraba sedikit2 sahaja..kini entah kemana hilangnya..sedang aku bersedia ke tahap seterusnya..

dgn senyap dan perlahan2..aku mula buka butang baju dia...untung aku sbb dia pakai baju kemeja..dgn senang...suma butang aku buka..dalam samar2..aku lihat tubuh badan yang sgt menggiurkan...yang selama ini hanya aku bayang2kan time melancap...aku mula merangkak atas dia..n aku mula jilat2 tetek makcik aku..mmm..

tiba2 makcik aku bergerak..buat seketika nafas aku mcm terhenti..mcm kena heart attack aku rasa..tetapi dgn cepat aku menenangkan diri..dan bersedia menghadapi apa jua..makcik aku membuka mata..dan dia stil mamai2..seolah2 mimpi..dia tanya aku dlm nada marah separuh sedar..'buat ape tuu!'..'lan dah tak tahan dah ana..lan nak main2 sket k?' jawabku jujur..sambil memujuk..lantas aku sambung mencium2 dan menjilat2 buah dada makcik ku..sambil tanganku mengusap2 badannya..hoping id turn her on..

'mmmppfh..lan..jangan la..ana taknak..' ..nada makcik ku sudah berubah..aku tahu usahaku hampir berjaya..aku hentikan bermain di buah dadanya..dan bergerak ke atas..ke lehernya..mencium sambil menggigit kecil..'ana jgn takut..sket2 je'..bisikku..dan terus menjilat2 pipinya..kemudian mengucup2 di telinga nya..dan bertanya..'ok ana?'..muahhh..aku mula mencium bibirnya..dan tidak ku duga..makcik ku membalas dgn ciuman yg ganas..seolah2 melepaskan geram..aku berhenti sekejap..terkesima..dan dia bersuara..'ok..'..

kini keadaan mula hangat..kami berbalas ciuman..berkuluman..masing2 tak mahu mengalah..aku tanggalkan bajuku dan baju makcik ku sepenuhnya..dan terus memeluknya kembali..merasa buah dada yang pejal itu menekan2 dada ku..dari mulutnya..aku turun semula..singgah di leher..dan terus menyambung bermain buah dadanya...tangan ku dgn rakusnya menerkam2 dan memerah2 buah dadanya yang sebelah..sambil mulutku mengerjakan yang sebelah lagi..menyonyot puting nya..merasai setiap detik buah dadanya 'bangun'..mmg perasaan yang tiada tolok banding..eh silap..'masih belum ada' tolok banding..the best is yet to come..

aku kini mula menuruni badan makcik ku..sambil merasai setiap inci tubuh gebu itu..makcik ku hanya mengerang keenakkan..sambil tangannya bermain2 buah dadanya sendiri..aku tak menunggu lama dan terus menanggalkan kain batik makcikku..tanganku mengusap2 pehanya..dan betisnya..namun aku tak dapat bertahan lama di situ..kerana seolah2 tertarik dgn kemaluannya yang berbulu nipis..dan dikala kipas disiling setia berpusing..tangan aku mula meraba2 bahagian sulit wanita..adik bongsu ibuku..makcikku kini makin kuat mengerang...'uhh..lan..jangan..uh..ja..yea..'...

aku tersenyum..dan perlahan2 aku mendekatkan bibirku ke bahagian sulit itu..aku mulakan dgn mencium..'ohhhh...'..reaksi makcik ku..aku tak menghiraukannya..aku tau dia dah naik gila seronoknya dipermainkan mcm ni..aku tidak mengambil lama utk membiasakan diri dgn perkara baru ini..dan tanpa aku menyedarinya..aku sudah mula menjilat2..dan kucupan ku makin rakus..bagaikan french kiss..but not with her upper lips...hehe..the 'other' lips...bayangkan la..imagine..d cute face moaning...'aahhh...ahhh...'..n then she said the magic words..'ana tak tahan lan..just do it..ahhh..'

aku menanggalkan kain pelekat ku..dan mengurut2 batangku yang dah bukan main tegang..makcik ku hanya melihat..dlm keadaan yang sgt stim..aku mengangkangkan kakinya..dan melihat vaginanya yang basah..yang sebentar td dijamah olehku..dan bakal menjadi milikku...aku batangku ke pantat makcik ku...dan menggesel2kannya sedikit2...makcik aku gelisah..bagai tak sabar2..kerana terlalu high dimainkan sebentar td..dan perlahan2..aku menolak masuk batangku itu..seraya itu makcik ku merengkek2 lg...'ahhh...ohhh...yea..slow2 ya lan..'..

aku bergerak perlahan2..dgn sedikit2..batang aku yg panjang kini terbenam secara menyeluruh...makcik aku agak lega..kerana kesakitan disetubuhi kali pertama telah reda..aku biarkan sebentar..dan terus menyambung gerakkan sorong tarik...mendayung..sambil menikmati setiap pergerakkan..melihat muka makcik ku yang stim dan menahan2 sakit dan seronok...aku bermain dgn steady...walaupun baru kali pertama..kerana aku sudah biasa bertahan ketika melancap..practice makes perfect..hehe..

dgn gerakkan yang tak tentuhala lagi..makcik ku kini makin liar merengkek...risau juga aku kalau2 org rumah lain terjaga..but aku tak kisah...kesedapan malam itu menguasai segalanya..tujahan aku semakin kasar..dan air makcikku kini sudah bnyk bertakung...aku juga sudah kian susah hendak bertahan..entah berapa lama lagi...makcikku yang hanya moaning dr td tiba2 bersuara..'lan..ana..dah nak...ana...ahhh...ahhh..ahhhhhhh!!'....dgn itu aku rasa semburan cecair yang kuar di dalam pantatnya..dan aku pun tak tahan lagi...terus melepaskan air mani yang dr td kutahan...ahhhhhhhhhhhh....

ku biarkan batangku berendam di dalam pantat makcik ku itu...kami sama2 cool down..dan aku pun menarik keluar batangku..sambil terbaring longlai di tepi makcik ku...tangan ku mencapai buah dadanya dan terus melayan syok...makcik ku bgn...dan tanpa aku sangkakan..dia mencapai batangku yang sudah tidak tegang...mengurut perlahan2..dan menghisap saki baki air mani ku...

terkenang kisah lama itu..aku mula rasa stim..as always...but hari ni aku penat...ramai giler org dtg majlis td..mungkin esok baru aku lancap puas2..aku tak pernah lg main selepas peristiwa itu...hehehe..melihat kipas di siling ligat berpusing..aku mula mengantuk...hehehe..ape makcikku sedang buat skang??

7 comments: